ימי כיף לקבוצות

שייט טורנדו ושנרקול לראש הנקרא

אקסטרים ים - מציעה מגוון אטרקציות בצפון

ימי כיף לקבוצות

בואו לחוות איתנו ימי כיף של אווירה טובה ואקשן במים המרעננים  בנהריה אכזיב שנמצאים בגליל המערבי ובשמורת הטבע הכי יפה ומרתקת בישראל: שמורת הטבע אכזיב וראש הנקרה.

ימי הכיף שאנו מציעים מתחילים בחשיבה יצירתית, ארגון והפעלה של המון סוגי אטרקציות וספורט ימי, טיולי שטח ופעילויות אתגר, ארוחות, קבלות פנים מפנקות ואירועי ערב מגבשים, שמרכיבים במקום אחד ימי כיף וגיבוש מדהימים במיוחד. בנוסף לאטרקציות המיוחדות והפעילויות הרבות שלנו וכחלק מהשירות הכולל שאנו מציעים, נוכל להעשיר את יומכם במגוון רחב של אתרים מקומיים שרק אנחנו מכירים, סיורים מיוחדים, שירותי הסעה אירוח ולינה בצפון.

חשוב לנו מאוד שהיום שלכם בגליל המערבי שבצפון יהיה מיוחד שיחקק בזיכרון שלכם לטובה, ולכן אנו דואגים לכך שהצוות המשפחתי והמקצועי שהכשרנו, יקבל את פניכם בכל אחת מהפעילויות, האתרים והמקומות אותם תחוו.

להצעת מחיר פנו אלינו בטופס צור קשר או צלצלו ישירות למרכז ההזמנות ברוכים הבאים לחוויה !

    • אירוח בחוף גלי גליל

      מרכז אירוח הממוקם בחוף בלי גליל ליד שמורת הטבע מהיפות בישראל – אכזיב.

      בחוף גלי גליל איפה שאנחנו נמצאים תמצאו שולחנות הצללות, דשא מטופח טיילת מדהימה שמשתרעת מנהריה ועד אכזיב, מתחם עם פינות ישיבה מגוונות , מוזיקת רקע נעימה.

      אירוח כולל ארוחת בוקר עשירה, עמדות שתיה חמה וקלה.

      (במקום שירותים וחניה לרכבים ואוטובוסים)

      טיולי שטח ברייזרים

      נצא ממועדון אקסטרים ים נהריה ,מתחת לגשר יד לי"ד ועל "כביש הפטרול" בדרכנו צפונה לחורשת בצת.

      לכל אורן הדרך ילווה אותנו הים משמאלנו וחורשות אקליפטוסים מימיננו עד שנגיע לדיונות החוליות בבצת , שם נכניס ל 4×4 ונחווה את איכותיות הרייזר בתנאי שטח בין שיפולי הדיונות והגבעות החוליות.

      נעצור להתרעננות בחורשת לימן ונפתח פק"ל קפה בטרם נעשה דרכנו חזרה למתחם מועדון אקסטרים ים נהריה.

      שייט סירות טורנדו וסיור ימי מרתק לראש הנקרה

      נצא לחוויית שייט נדירה בסירות טורנדו מהירות אל ראש הנקרה והמצוק הגדול, שם נוכל לראות את תופעת הטבע המיוחדת הזו  – מהצד של הים!  את השייט הפסטורלי של כל אורכו זוויות נוף לא שגרתיות יעביר איש צוות מיומן ואדיב, בלב ליבה של שמורת הטבע הימית היפה והגדולה בישראל, שמורת אכזיב וראש הנקרה.

      ההצעה בעבור מינימום של 20 משתתפים

ארוחת בוקר ב'מועדון אקסטרים ים נהריה'

אנו מזמינים אותכם לארוחת בוקר קלה במתחם 'מועדון אקטרים ים נהריה' כאן תמצאו: חוף ים מטופח רחבות דשא שני מצילים מתחמי ישיבה מוצלים, פינות ישיבה מגוונות (מחצלות, פוטונים, ישיבה אלטרנטיבית, שולחנות קק"ל, שולחנות וכסאות בר). במקום מוסיקת רקע נעימה, שירותים וחנייה לרכבים ואוטובוסים. ארוחת הבוקר כוללת: שתייה קלה, שתייה חמה וכריכים לבחירתכם.

טיול שכשוכים בנחל כזיב – עין חרדלית

בין הרים ובין סלעים זורם לו נחל כזיב, אחד מחמשת הנחלים הזורמים בגליל המערבי והגדול שביניהם. בחלק המערבי שלו כשכבר כמעט יוצא למישור החוף נמצא עצמנו הולכים בנתיב מים צלולים בין עצי דולב ענקיים וחורש ים תיכוני. נדבר על גבול הצפון הנמצא 3 ק"מ מכאן ועל ערכי שמירת הטבע הנפלא שעדיין חופשי ופראי. המסלול כולל גם משחק גיבוש חווייתי לקבוצה.

שייט סירות טורנדו וסיור ימי מרתק לראש הנקרה

נצא לחוויית שייט נדירה בסירות טורנדו מהירות אל ראש הנקרה והמצוק הגדול, שם נוכל לראות את תופעת הטבע המיוחדת הזו – מהצד של הים! את השייט הפסטורלי של כל אורכו זוויות נוף לא שגרתיות יעביר איש צוות מיומן ואדיב, בלב ליבה של שמורת הטבע הימית היפה והגדולה בישראל, שמורת אכזיב וראש הנקרה. בסירה מקום ל-10 משתתפים + משיט מצוות אקסטרים ים נהריה על חוף הים : פינת מרגוע הכוללת הצללה, כסאות, משחקי חוף ומים קרים.

אירוח וארוחת צהריים גלילית

לרשות הקבוצה נעמיד מתחם פרטי יפהפה הכולל: הצללה ודשא רחב ידיים, פינות ישיבה מגוונות, מוסיקת רקע, שירותים , חנייה לרכבים ואוטובוסים. ארוחת הצהריים כוללת:  מנות ראשונות, מבחר סלטים ומגוון מנות עיקריות ותוספות לבחירתכם. שתייה קלה, שתייה חמה ומנות אחרונות יוגשו גם כן. ההצעה בעבור מינימום ל 50 משתתפים
    • קבלת פנים בלגונות הקסומות של אכזיב

      ניפגש בשמורת הטבע באכזיב ושם יחכה לכם מתחם הצללה פרטי, משחקי חוף ומים קרים וקבלת פנים הכוללת פירות העונה שתייה קלה, שתייה חמה, מאפים מתוקים ומלוחים וקרטיבים.

      שייט סירות טורנדו וסיור ימי מרתק לראש הנקרה

      נצא לחוויית שייט נדירה בסירות טורנדו מהירות אל ראש הנקרה והמצוק הגדול, שם נוכל לראות את תופעת הטבע המיוחדת הזו – מהצד של הים! את השייט הפסטורלי של כל אורכו זוויות נוף לא שגרתיות יעביר איש צוות מיומן ואדיב, בלב ליבה של שמורת הטבע הימית היפה והגדולה בישראל, שמורת אכזיב וראש הנקרה. בסירה מקום ל-12 משתתפים על חוף הים : פינת מרגוע הכוללת הצללה, כסאות, משחקי חוף ומים קרים.

      ים של חוויות על שפת הים

      ניתן לשלב פעילויות נוספת לקבוצות המגיעות להתארח בחוף הים
      עמדה לחתירת סאפים לשימוש עצמי לחוויה בשמורת טבע מרתקת ויפיפייה.
      עמדת קיאקים לחתירה חופשית בשמורת בטבע ובשמורה הימית.

      סקירה מרתקת ! מה קורה גבול הצפון ?

      סקירה ותצפית מרתקת ממקור ראשון – ארגוני הטרור ומבריחי הסמים בגבול חיזבאללה. הזדמנות נדירה לשמוע ממקור ראשון : מה באמת קורה בגבול הצפון? נצא לנקודת תצפית וסקירה מרתקת מרכס אדמית אל עבר הים והגליל המערבי. במהלך הסקירה נתמקד בארגוני הטרור והסמים, אירועים ביטחוניים שקרו על הגבול, וההשלכות על גבול הצפון, ומדינת ישראל. את ההדרכה יעביר י' (איש ביון לשעבר ואל"מ במיל') בעל ניסיון מבצעי עשיר בארץ ובעולם, אשר פיקד על יחידות טקטיות מבצעיות ומודיעיניות מיוחדות בעולם בתחום לוחמה בטרור אבטחה וסמים.

      אירוח במתחם אקסטרים ים בנהריה וארוחת צהריים גלילית

      עם שובכם מקו הגבול נעמיד לרשותכם מתחם פרטי יפהפה, הכולל: הצללה ודשא רחב ידיים, פינות ישיבה מגוונות, מוסיקת רקע, שירותים , חנייה לרכבים ואוטובוסים. לאחר שהתיישבתם, הגיע זמנכם להתפנק: הארוחה תכלול שתייה קלה, מבחר סלטים ומגוון מנות עיקריות ותוספות לבחירתכם. ההצעה בעבור מינימום של 50 משתתפים

שייט קיאקים לאיי אכזיב

אקסטרים ים נהריה אכזיב

המלצות של לקוחות

בואו נסתכל מה הלקוחות שלנו אומרים עלינו.
מירב
מירב
Read More
החוויה המדהימה שחווינו עם xtreamyam.co.il בשייט על סירות טורנדו הייתה מעולה לחלוטין. הצוות המקצועי והידע שהם שיתפו איתנו עזרו לנו ליצור חיבור חזק יותר בין העובדים שלנו. המסעדות המקומיות שבהן עצרנו היו מצוינות והפנינג השורף היה חוויה מרהיבה. אנחנו ממליצים בחום על xtreamyam.co.il!
שרה לוי
שרה לוי
Read More
הארגון שלנו סידר אירוע שיט מפנק באכזיב עם xtreamyam.co.il ואני רק יכולה להגיד תודה! השיט היה מלא בפעילויות מרגשות ומרותקות. צוות המדריכים היה מקצועי ביותר וטיפוסים לסלעים היו הגבורה האישית שלי. תודה רבה על חוויה נפלאה!
שירה
שירה
Read More
הימים המרגשים לעובדים שארגן לנו xtreamyam.co.il היו פשוט מדהימים! השגנו ימים של אקשן, התחרות והרבה כיף. הצוות היה אדיב, זמין ומקצועי. הם דאגו לפרטים הקטנים, ואנחנו רוצים להודות להם על חוויה מהנה ומרגשת שלא תישכח.
תמר
תמר
Read More
ההסעות המקצועיות למוקדי צלילה חופשית שסיפקה לנו xtreamyam.co.il היו באמת חלומיות. הם דאגו לכל הפרטים הקטנים והמקומות שבהם צלינו היו פנינות נדירות בים התיכון. אנחנו ממליצים בחום על xtreamyam.co.il!
Previous
Next

הלקוחות היקרים שלנו

אקסטרים ים נהריה מפעילה בחוף גלי גליל אטרקציות ימיות בגליל המערבי, נהריה, אכזיב וראש הנקרה. השמורה הימית הגדולה בארץ, גאים ומזמינים אתכם לבוא ולהכיר את העולם המופלא של שמורת אכזיב. והמים הצלולים של חופי נהריה שם תגלו את אוצרות הטבע.

נשמח לעמוד לרשותכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם